سوالات متداول درباره ی حساب کاربری در بازی آنلاین گرپولیس

سوالات متداول حساب کاربری در بازی آنلاین گرپولیس

سعی کردیم در اینجا یه لیست از سوالات متداول درباره ی حساب کاربری در بازی آنلاین گرپولیس را پاسخ دهیم. امیدواریم با خوندن این مطالب بتونید پاسخ سوال هاتون رو به سادگی و خیلی سریع به دست بیارید.

 

سوالاتی درباره ی حساب کاربری

حساب کاربری چیه؟

حساب کاربری یا اکانت اسمیه که بازیکن برای خودش انتخاب می کنه که شناسه ی کاربره و همون اسم انتخابی در واقع اسم امپراطوریش هم هست. یه بازیکن می تونه اکانت های متفاوتی در جهان های مختلف (سرور های مختلف) داشته باشه ولی اگه در یک جهان چندین اکانت داشته باشه خلاف قوانین بازی هست و جریمه میشه. سکه هایی که خرید می کنید در همان اکانتی که خریداری کردید باقی می مونه. همونطور که اون سکه ها متعلق به اون اکانت هستن متعلق به همون جهان هم هستند یعنی نمی تونید این سکه ها رو به اکانت دیگه ای در جهان دیگه ای انتقال بدید.

مثال: من با اکانت a و b در جهان alpha و با اکانت c در جهان beta بازی می کنم. می تونم سکه هامو از اکانت a به b انتقال بدم ولی نمی تونم به اکانت cانتقال بدم چون اکانت c در جهان دیگه ایه.

چطور می تونم یه اکانت بسازم؟

یک قسمت به نام «ورود به بازی/ثبت نام» داریم، در اون قسمت اسم دلخواه و یه رمز دلخواه انتخاب کنید و بعد با کلیک روی گزینه ی ثبت نام خیلی راحت می تونید ثبت نام کنید. و یا می تونید در قسمت ثبت نام بازی ، حساب کاربری بسازید.

ساخت حساب کاربری در بازی آنلاین گرپولیس

باید چقد هزینه کنم؟

هیچی. گرپولیس همیشه رایگانه. ولی اگه بخوایید از یکسری امکانات ویژه استفاده کنید و بازی رو سریع تر پیش ببرید یا میان بر بزنید، نیاز میشه با پرداخت یه مبلغ سکه بخرید و اون سکه ها رو هر جا لازم داشتید خرج کنید.

میتونم رمز عبورمو عوض کنم؟
بله ، وقتی وارد بازی میشید ، از بالا سمت چپ روی تنظیمات کلیک کنید و در صفحه باز شده میتونید رمز عبورتون رو عوض کنید.
رمز عبورم رو فراموش کردم، باید چیکار کنم؟
اگه رمزتون رو فراموش کردید، به صفحه ی اصلی بازی آنلاین گرپولیس بازی برید،‌ در قسمت ساخت اکانت روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید. در صفحه بعد آدرس ایمیلتون رو وارد می کنید و جزئیات توی ایمیلتون توضیح داده شده.

می تونم اسمم(اسم اکانت یا همون اسم شهر) رو عوض کنم؟

بله. در صفحه ی اصلی بازی بالا که اسم شهرتون قرار گرفته، روی اسم شهرتون کلیک کنید و اسم شهر دلخواهتون رو وارد کنید.

 

در صورتی که پاسخ سوال خودتون رو پیدا نکردید ، لطفا سوال خودتون رو با پشتیبانی آنلاین بازی استراتژیک گرپولیس در میان بذارید تا علاوه بر دریافت پاسخ سوالتون ، سوال شما به این قسمت هم اضافه شود.

مطالب مرتبط